INKA RACING PRO STREET BIKE





tisdag 18 augusti 2009

Slut för den här säsongen

Linde Open som var SM final för Pro Street Bike ,slutade efter några timmars kväll-nattmekande mellen lördag och söndagen
över förväntan för min del, kval etta på 5,52s och i semifinalen satte jag nytt svenskt rekord i tid på 201m bana med 5,48s. Vidare till final och vinst över Pelle Lakmaker, att det sen var på min hemmabana som man själv har varit med och grejat med gjorde ju inte saken sämre, och vilket stöd man fick av publiken.....häftigt. Bada i vattentunna fick jag också göra, sen fick jag en prinsesstårta......i ansiktet...tack Pelle :) Vill tack alla som hjälpt mig under året och hoppas på ett fortsatt samarbete till nästa säsong. Ingen nämnd ingen glömd....TACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar